Despre noi

Echipa Admin Solutions isi propune sa imbunatateasca viata proprietarilor si asociatiilor de proprietari.

Oferim servicii profesionale de administrare contabila, administrare financiara si administrare tehnica.

Ne bazam pe tehnologii moderne ce ne permit transparenta totala, accesibilitate si flexibilitate oferindu-le astfel proprietarilor confortul, claritatea si siguranta de care au nevoie.

  • Transparenta – Utilizam o platforma online accesibila tuturor partilor interesate ( proprietari, comitet si presedinte de asociatie, cenzor, administrator, casier, etc. ) care permite vizualizarea online a tuturor situatiilor financiar-contabile;
  • Claritate – Pe langa platforma online unde se pot vedea toate situatiile si cheltuielile detaliate, avem o echipa de profesionisti gata sa clarifice orice fel de nelamurire ar putea aparea ( ex: “cum se impart cheltuielile”, “ ce este fondul de rulment”, “ de ce este necesar sa avem un fond de rulment” , etc. )
  • Confort – Transmiterea prin sms sau pe e-mail a notei de plata lunare, sau a diferitelor informatii legate de asociatia de proprietari, si modalitatile de plata multiple ale intretinerii, cum ar fi plata direct din platforma, plata prin transfer bancar, prin PayPall, prin terminalele Zebra sau cash la casier, le ofera clientilor nostri un plus de flexibilitate si confort.
  • Accesibilitate – Pe langa accesul la informatii si detalii finaciare legate de asociatia de proprietari, stim ca este foarte important accesul la persoane specializate. De aceea din echipa noastra fac parte specialisti ale caror date de contact sunt puse la dispozitia proprietarilor, si care pot oferi clarificari, solutii sau consultanta legat de orice situatie.