ADMINISTRATOR +

Credem cu tarie ca trebuie sa fim alaturi de partenerii nostri intotdeauna, specialistii nostri colaboreaza indeaproape cu Presedintele Asociatiei si membrii comitetului oferindu-le acestora consultanta tehnica, economica si juridica atunci cand este cazul.

Cere oferta
  • Organizarea și conducerea contabilității în partidă simplă cu ajutorul mijloacelor informatice, în condițiile legii.
  • Întocmirea listelor lunare de plată a întreținerii în conformitate cu reglementările legale în vigoare.
  • Editarea ștatelor de plată pentru angajații asociației de proprietari.
  • Depunerea online, cu semnătură electronică, a declarațiilor fiscale pentru angajații asociației de proprietari.
  • Emiterea notelor de plata in format electronic si fizic.
  • Întocmirea și completarea registrului jurnal, registrului inventar, registrului pentru evidența fondului de reparații, registrului pentru evidența fondului de rulment, registrului pentru evidența sumelor speciale, registrului pentru evidența fondului de penalizări, precum și alte formulare specifice activității de contabilitate, prevăzute prin ordin al ministrului economiei și finanțelor și alte reglementări legale în vigoare.
  • Introducerea indecsilor de apa in baza tabelului transmis.
  • Posibilitatea introducerii indecsilor de catre proprietari in platforma On-line.
  • Acces pentru proprietari pe platforma On-line.
  • Plata facturilor si a datoriilor la bugetul de stat din contul bancar al Asociatiei de Proprietari.
  • Plata cotelor de intretinere prin transfer bancar in contul asociatiei.
  • Posibilitatea de efectuare a platilor pentru cotele de intretinere On-line, prin intermediul platformei e-bloc.ro.
  • Posibilitatea de efectuare a platilor pentru cotele de intretinere prin metode alternative si anume: Pago, PayPoint, SelfPay, UN-DOI, si Orange Money.
  • Incasarea cotelor de intretinere de catre un casier Admin Solutions la locatia Asociatiei.
  • Depunerea banilor la banca, in contul asociatiei.
  • Inspectarea periodica a proprietatii comune, in vederea remedierii defectiunilor aparute la instalatiile de folosinta comuna si a eliminarii perderilor care determina cresterea nejustificata a cheltuielilor asociatiei de proprietari.
  • Aprovizionarea cu diferite materiale, la solicitarea asociatiei.
  • Citirea repartitoarelor de apa ( daca sunt amplasate pe partile comune ).
  • La solicitarea asociatie, supune atentiei Comitetului Executiv al Asociatiei de Proprietari ofertele pentru efectuarea lucrarilor.
  • Supravegheaza lucrarile si participa la receptia lor alaturi de comisia formata din membrii asociatiei desemnati, la solicitarea acestora.
  • Mentinerea relatiilor cu furnizorii si prestatorii de utilitati sau servicii.
  • Realizarea micilor lucrari de intretinere sau reparatii, la solicitarea asociatiei ( schimbare becuri, aplice, intrerupatoare, etc..).
  • Consultanta tehnica, economica si juridica.